Ginger
 - od momentu, kiedy znajomi zaczęli się tak do mnie zwracać wiedziałam, że nazwa się przyjęła. Ginger to mój ulubiony imbir i piwo imbirowe, ginger to również określenie rudzielca a rudy to mój ulubiony kolor włosów. Kolor, który lubiła również moja córka. Logo Ginger to właśnie jej loczek. Niektórzy porównują go do skórki pomarańczy, której zapach towarzyszy nam na codzień.

Ginger Med Spa to miejsce, które ma być odpowiedzią na oczekiwania osób, które go odwiedzają.

Po 5 latach działalności Ginger Med Spa to kosmetyka i makijaż permanentny, którym zajmuje się Ginger (Dorota Budzyńska), Glam Nail z przepiękną stylizacją paznokci autorstwa Sylwi Brzuchacz oraz Fizjochata czyli fizjoterapia i masaż.

Blog, którego pisanie przerwałam dwa lata temu stracił na aktualności. Teraz wracam do niego chcąc opowiadać o swojej przygodzie z kosmetyką, moich przemyśleniach dotyczących zabiegów i kosmetyków a także podpowiadając jak możemy wpływać na poprawę naszego wyglądu korzystając z dobrodziejstw natury.




Komentarze